کد خبر : ۲۲۱۰۸۵ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۵/۱۱ ساعت ۰۱:۲۳

استاندار خوزستان:
دزفول به قطب سرمایه گذاری، تولید و رشد تبدیل شده/ شهر مقاومت می تواند نماد اقتصاد مقاومتی خوزستان باشد

استاندار خوزستان گفت: دزفول با طرح های بزرگی که در حال اجرا دارد، بزودي نماد اقتصاد مقاومتی در خوزستان و کشور خواهد شد .

 دزفول به قطب سرمایه گذاری، تولید و رشد تبدیل شده/ شهر مقاومت می تواند نماد اقتصاد مقاومتی خوزستان باشد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، غلامرضا شریعتی ظهر امروز یکشنبه با حضور در دزفول و در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی و خدماتی این شهرستان در جمع  خبرنگاران اظهار کرد: هدف از سفر به دزفول بازدید از مناطق و پروژه هاي مختلف، دیدار با مسئولان، بررسی موانع تولید و سرمایه گذاری در جهت رفع این موانع است.

وی افزود: همچنین در این سفر که خواسته مسئولان شهرستان دزفول است قصد داریم تا موانع تحویل زمین برای پروژه ها و اهدافی که سیاست اصلی  عمل به اقتصاد مقاومتی در این شهرستان است را بررسی کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع موانع پيش رو و حرکت به سمت تولید و اشتغال اقدام کنیم.

استاندار خوزستان بابیان اینکه دزفول در تقویم کشور به شهر ایثار و مقاومت مشهور است، گفت: یقین دارم دزفول با چنین طرح های عمرانی، صنعتی و خدماتی که نسبت به جمعیت خود در حال اجرا دارد می تواند علاوه بر شهر ایثار و مقاومت به شهر اقتصاد مقاومتی نیز لقب بگیرد.

شریعتی عنوان کرد: امروزه شاهد جذب سرمایه گذار با همت مسئولان و مردم این شهرستان هستیم که پیش بینی می شود با اين رشد سرمایه گذاری  موانع پیش روی توسعه دزفول رفع شود و آینده خوبی برای این شهرستان رقم بخورد.

وی اضافه کرد: با اجرا و احداث طرح های موجود در دزفول قطعا بیکاری دراین منطقه کم خواهد شد و حتی نیروی کار از مناطق اطراف نیز جذب می شوند چرا که این پتانسیل و ظرفیت در دزفول وجود دارد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: تحصیلات و سواد بالای مردمان دزفول، تلاش و پشتکار مردم و مسئولان این منطقه و وجود روحیه کاربين بخشی که در آنها وجود دارد باعث شده تا دزفول به یک شهر خوب برای سرمایه گذاری، تولید و رشد تبدیل شود.

شریعتی در پایان بر تلاش مسئولان و استانداری برای تبدیل دزفول به نمادی براي اقتصاد مقاومتی در استان و کشور تأکید کرد.

برچسب ها: استاندار خوزستان غلامرضا شریعتی سرمایه گذاری